Webpagina
Stappenplan Kennis Management
06-52471583
036-5311179
Stappenplan Knowledge Management Vier stappen: 1. identificeren Waar ligt de kennis Waar is de kennis Waar kan de kennis gebruikt worden In welke vorm is het aanwezig Hoe is de kennis te benaderen 2. analyseren Waaruit bestaat de waarde van de kennis Wat zijn de gevolgen als de kennis gebruikt gaat
worden Wat zijn de hindernissen voordat u de kennis kan gaan
gebruiken Hoe wordt uw organisatie er meer waard van Welke kennis is er, waar, wat, hoe. 3. specificeren Opstellen en uitvoeren van de kennis planning Hoe wordt de kennisactie uitgerold Hoe worden de gevolgen in kaart gebracht Hoe wordt de kennis vastgelegd Weet wat uw organisatie weet 4. evalueren en bruikbaar maken Hoe vindt periodieke evaluatie plaats Hoe blijft het kennisplan actueel Welke nieuwe mogelijkheden gaan we benutten Maximaal gebruik van de kennis die er is. |
Menu:
|
Maak een afspraak. verhoeven@knowledge-matters.nl |
Alles op
deze website:
CopyrightŠ2003-2011
Knowledge Communication VOF
KvK 3905 8012